Page Thirty-Five
Írta: Anemone , október 03, 2021 ◦ 0 komment

– Nem örülök, hogy épp az én életemben kellett így történnie – sóhajtott Frodó.

– Én sem – bólintott Gandalf –, és senki se örül, hogy ilyen időket kellett megérnie. De hát nem mi döntjük el, hogy mikor éljünk. Mi csak abban dönthetünk, hogy mi a teendő, ha már itt vagyunk.

 
Úgy éreztem, hogy ez az idézet roppant aktuális a jelenleg kialakult szituációra világszerte, és szerettem volna megosztani itt is. 
Valamint: úgy éreztem, itt az ideje egy kis újításnak, ami új kinézetet jelent, valamint: új címet. Egy ideje nem voltam megelégedve az oldal címével, így átírtam, s a schmooples nevet kapta. Hogy miért? Mert a kedvenc játékomban egy übercuki kis lény hallgat erre a névre.. igyekszem majd minden cserét tájékoztatni a változásról, de sorry ha elfogok ezzel késni ^^"

Címkék: , ,